Tiedote 22.12.2021

TIEDOTE 22.12.2021 Tuplajäiden jäähallien toiminta 23.12.2021-09.01.2022
Tuplajäiden osalta halleillamme toimimme voimassa olevien Aluehallintoviraston ohjeiden mukaisesti. Seuraamme aktiivisesti mahdollisia uusia viranomaisohjeistuksia ja muokkaamme tarvittaessa toimintaamme niiden mukaisesti.
Ajalla 23.12.2021-09.01.2022 Tuplajäiden halleissa toimitaan seuraavien ohjeiden mukaisesti:
Harjoitustapahtumat kaikki käyttäjät:
o Tapahtuman järjestäjä (Seura/joukkue) vastaa oman joukkueensa/ryhmänsä koronapassin tarkastamisesta (yli 16-vuotiailta vaaditaan koronapassi):
▪ Ilman koronapassia ei ole oikeutta osallistua tapahtumaan.
▪ Katsomot ovat suljettuina harjoitustapahtumien aikana.
Koronapassin lukijan voi ladata:
Ottelutapahtumat/luistelutapahtumat/ luistelukoulutapahtumat
o Järjestäjä= Seura/Joukkue(kotijoukkue) vastaa siitä, että koronapassit tarkastetaan osallistujilta (yli 16-vuotiailta) ja jos järjestäjällä on tarkoitus päästää yleisöä tapahtumaan, on järjestäjän varauduttava, että myös kaikilta katsomoon menijöiltä tarkastetaan koronapassi (Yli 16 vuotiailta). Ilman koronapassia ei ole oikeutta päästä katsomoon.
Maskin käyttäminen Tuplajäillä
✓ Edellytämme halleissamme maskin käyttämistä kaikilla yli 12- vuotiailla hallin yleisissä tiloissa. Käsihygenia
✓ Käytä käsidesiä, kun saavut halliin ja poistut hallista. Käsidesipisteet halleissamme ovat aulatiloissa. Turvavälit
✓ Säilytä turvavälit